woensdag 28 mei 2014

Ready for take off

Vandaag is het dan eindelijk zover! Sterker nog, op dit moment is het zover! Als jullie dit lezen zit ik in het vliegtuig om op te stijgen. De planning is dat ik vanavond om 21:35 in Kaapstad land. Bepakt en bezakt, want ja.. voor 7 maanden moet je heel wat meenemen! M'n pak, schoenen voor m'n pak, blousjes, shirtjes, topjes, broeken, rokjes, korte broekjes, make-upjes, you name it en ik heb het! Of nouja.. het liefst had ik nog meer gehad maar dat ging helaas niet.

Vanavond begint het dan eindelijk, mijn avontuur! Uiteraard heb ik al een beetje research gedaan naar wat ik allemaal (nog eens) wil zien. Benieuwd naar mijn voorlopige bucketlist?




1. Wijngaarden bezoeken


2. Surfen


3. Kijken bij de Red Bull Big Wave Surfing

4. Überhaupt bij Dungeons kijken

5. Blouberg strand bezoeken

6. Bakoven 


7. Vista bar in het One&Only hotel


8. Walvissen kijken

9. Marco’s african place

10. Lekker de toerist uithangen met een
hop on-hop off bus in Kaapstad

11. Township bezoeken

12. Braaien

13. Dolfijnen kijken

14. Haaien zien

15. Op safari

en uiteraard ook:
16. De tafelberg op!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten