donderdag 5 juni 2014

Week 1


Ik wilde proberen om elke week even wat foto’s te uploaden die ik gemaakt had, om jullie zo een beetje te laten zie wat ik zoal doe. Helaas kan ik niet overal m’n mobiel erbij pakken om mooie plaatjes vast te leggen (safety fiiiirst), maar ik heb mijn best gedaan!



Het vliegveld verliep niet zo soepeltjes, ik heb 4x geprobeerd in te checken (2x de self-check-in, 2x met een grondstewardess). Mijn tas was te zwaar! Ja, wat wil je met 7 maanden kleding op zak he!? Gelukkig snapte de tweede stewardess dit en mocht ik door!

Ongeveer halverwege de vlucht begon ik me te vervelen en ging een blog schrijven. Klik hier om die te lezen als je dat nog niet had gedaan.

Aangekomen in m’n kamer bleek ik een sterrenplafond te hebben! Hoe leuk! Vroeger had ik die thuis ook altijd, haha!

Maar, voor ik ging slapen, moest eerst m’n tas uitgepakt worden.. pfhew!

Kijk nou wat een schatje! Stormie is een halfbloedje, van de maine coon soort. Check hoe groot ze kunnen worden!








Vrijdag, was het vrijdag? Ik geloof het wel.. Anyway, ik ging hardlopen en heb toen ook wat fotootjes geschoten van de omgeving. How nice's that?

 Eekhoorntjes, nog een deel van de veeeeele huisdieren die we hier hebben! Er zijn hier vier honden, een katje, cavia's, konijnen, kippen en vissen en ook de eekhoorntjes en vogels krijgen elke dag hun nootjes.


  
Wat ik toch wel mis in Breda is het strand. Gelukkig is dat hier maar 10 minuutjes rijden! Zondag ben ik voor het eerst alleen met de auto op pad geweest. Eerst naar de grote mall en daarna naar Strand (Ja zo heet het mensen, niet moeilijk doen. Gewoon 't beessie bij zn naam noemen ;)) Bij Strand was het wel kouder dan gepland, maar heb er heerlijk een frisse neus kunnen halen en surfers kunnen spotten.

 Maandag was mijn eerste werkdagje in NH The Lord Charles en hier zat ik te wachten in de lobby. Ik had géén idee wat ik zou gaan doen. Het bleek reception, front office, te zijn. En dat bevalt goed tot nu toe! Telefoon opnemen, keycards maken, gasten helpen. En meekijken hoe mijn collega's iedereen in- en uitchecken. 

End of shift, off to go home/mall/Strand. Ik koos voor mall en Strand eerst. Het was ontzettend stormachtig, want ja het is hier winter.


 Dit keer geen golfsurfers maar kitesurfers.. En een mooie lucht ;)

En vandaag was ik weer lekker vroeg klaar, 4u. Ik begin dan 7u 's ochtends, wat wel even wennen is hoor! Maar zo'n middagje vrij is dan wel erg lekker.

Dankie vir die kyk liewe mensen en ek spreek jullie gou!

4 opmerkingen:

  1. Leuk om te lezen Chantal! Je voelt je er al aardig thuis! Groetjes van de buuf

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goed om te horen Brigitte! Ga ik voor volgende week ook weer goed mijn best doen! ;)

      Verwijderen
  2. Heee Chan,
    Leuk zeg! Blij dat je stage een beetje bevalt :) en haha, een huiskat wat schattig :D ik ga je blog volgen, kan ik me ook aanmelden voor een mailinglijst ofzo?

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige verhalen! ! Veel plezier en veel succes met de stage. Groetjes Arja en aanhang

    BeantwoordenVerwijderen