donderdag 29 mei 2014

KLM Flight KL 0597


Muziek: Carnivore - Chef'Special
Temperatuur: 16C

Goedenavond! Hier weer even een blog van mij! Geschreven tijdens een verveel momentje in het vliegtuig;)
Een blog van mijn eerste dagje hier zal morgen online komen. Ik wilde jullie niet al teveel tekst aan doen!







Lokale tijd: 17:57
Tijd van bestemming: 18:57
Temperatuur: -47C
Hoogte: 11277m
Afstand tot bestemming: 2150km
Muziek: Jack Johnson






Jep, inmiddels zit ik zo’n 8u in het vliegtuig. We hebben met z'n tweeën drie stoelen om op te zitten. Heerlijk! Het is inmiddels al bijna donker buiten hier, helaas merkte ik dat pas een paar minuten geleden, dus ik heb de sunset gemist. 


Maar hé, daarvoor in de plaats heb ik wel een prima film gekeken. Want wat een service is dat zeg. 10000+ films, series en muziekjes om uit te kiezen bij KLM! Prima vertoeven zo! Honestly, ik had geen idee waar ik uit moest kiezen in het begin. Wolf of Wallstreet, Diana, Meet the Millers, How I met your Mother, Friends, 2 Broke Girls, American hustle, you name it, they have it! Ik begon met een aflevering van 2 Broke Girls (I luvvv them), om vervolgens nog wat andere afleveringen te kijken van New Girl, Two and a half man en… Tussendoor was ik begonnen aan Meet the Millers, maar die was ik na 10 minuten zat.. zo’n film duurt me toch al gauw te lang. How I met your Mother werd hem helaas niet deze vlucht.. Ze waren al bij seizoen 8 en ik, slome slak, ben nog steeds met drie bezig. En om mezelf belangrijke spoilers te besparen.. sloeg ik hem maar over en ging even de binnenkant van mijn ogen bekijken.
Net als de vrouw naast mij, Lynn. Ze had net een bepaalde slaappil genomen toen we aan de praat raakten. Het was zulk goed spul zei ze! Dus ze wilde mij even de verpakking laten zien.. Al grabbelend in haar tas zag ik ineens haar hoofd naar beneden zakken, en even later haar handen stoppen met grabbelen.. Jahoor, Lynn sliep. Top spul, werkt zelfs als je middenin een gesprek zit!

Mijn middagdutje was echter ook zeer effectief. Zo effectief dat ik niet meer het geduld had om te zitten.. Dus klom ik maar over Lynn heen om even naar het toilet te gaan en wat achterin het vliegtuig te hangen. En laat daar nou al het voedsel liggen! ’s Middags had ik al heerlijk geluncht met pasta, wat salade, een heerlijk toetje en een nog heerlijker wijntje (want ja, dat kan gewoon!).


Ik probeerde mijn vochtbalans even flink op orde te brengen, met water, appelsap en cola, maar ook een heerlijk ijsje! Nomnomnom!
Ja, dat vliegen met KLM is zo gek nog niet. Thanks, omi en paps en mams for letting me do this!
Inmiddels ben ik weer een paar minuten verder en ga ik maar even een aflevering van Friends kijken.

Adios en tot de volgende blog!

2 opmerkingen:

  1. Heel veel plezier Chantal tijdens je stage en uiteraard ook met het afwerken van je Zuid-Afrika bucketlist! Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen