maandag 26 mei 2014

Waarom 'A Memorable Experience'?


Wellicht vragen jullie je af waarom mijn blog 'A Memorable Experience' heet. Nou, dat zal ik jullie eens haarfijn uitleggen in deze blog.



Ik ga mijn stage lopen bij NH The Lord Charles. Dit hotel is een onderdeel van een groot keten, genaamd NH Hotelgroup. Deze keten heeft in totaal zo'n 400 hotels en is één van de 25 grote wereldwijde ketens, de 5e grootste zelfs!

Ciudad de Pamplona hotel is het eerste hotel van NH Hotelgroup, opgericht in 1978. Vanaf toen ontstonden er meerdere verschillende brands onder deze keten; NH hotels, NH Collection, Nhow, Hesperia resorts.
Alle met een andere focus, maar ontzettend mooi!

NH Hotels, The Lord Charles ©NH-hotels.com
NH Collection, Principe de la Paz ©NH-hotels.com
Hesperia Playa Dorade ©NH-resorts.com
Nhow, © hg2milan.com
Niet gek toch? Ik ben dan ook ontzettend blij dat ik voor een hotel uit deze keten mag werken! Hier ga ik ongetwijfeld ontzettend veel leren!

Maar ik dwaal af. De vraag was, waarom deze naam voor mijn blog. NH Hotels heeft in hun uitleg over de brand mooi uitgelegd waar zij voor willen staan. Ik citeer: "We make sure that each guest makes the most of their stay, making it a memorable experience." En dit is nou precies wat ik ook wil doen in het hotel, maar uiteraard ook daarbuiten voor mijzelf. 

Ik wil mijn tijd in Zuid-Afrika een 'memorable experience' maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten